ونداوندا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

وندا عسل مامان و بابا

تعیین جنسیت

1392/11/18 2:17
نویسنده : غزاله
164 بازدید
اشتراک گذاری

30 آبان که هفته ی بیست بودم با بابا امید رفتیم سونو برا تعیین جنسیت فرشته

چند شبی بود که خوابم نمیبرد از ذوق روز سونو نیشخند که بالاخره پنجشنبه شد و رفتیم سونو

یکم شلوغ بود اونجا،به بابا امید گفتم یعنی میشه نفر اول باشم من چشمک

بعد از نیم ساعت منشیه خانم دکتر اومدو اسمارو خوند که من نفر اخر بودم! اما از اونجایی که مامان غزاله خیلی زرنگه نفر اول رفتم تو که گفت برو زودی بخواب زبان هووووورا نفر اول شدممم خنده

تا خوابیدم خانم دکتر کامل همه ی بدنتو نگاه کردو خیالش که راحت شد شما سالمی رو حالت 4 بعدی رفتو بهم گفت فیسشو ببین!

واااااااای نمیدونی چه حس قشنگی بود ، خوشگلترین و عسل ترین نی نیه دنیا بودی قلبقلبقلب

انقدر ناز بودی که حس کردم دختر باشی چشمک (تا قبل از اون لحظه نمیتونستم حس کنم دختری یا پسر)

بالاخره نوبت رسید به اینکه دکتر بگه نی نی دختره یا پسر سوال

شما انقدر ناز داشتین که پاهاتونو بسته بودینو دکتر گفت برم 15 دقیقه دیگه بیام!!استرس

رفتم پیش بابایی و گفتم فکر کنم دختر باشه زبان 

بعد که دوباره رفتم و خوابیدم دکتر اول یکم خندیدو گفت جنسیت نی نیه شما هسسسسست......

دختر قلبقلبقلبماچ

 

خیلی خووووشحال شدم اما برا اطمینان دکتر یه باره دیگه چک کردو گفت که شما دخملی لبخند

اصلا نفهمیدم چه جوری رفتم بیرون!

تا اومدم بیرون بابایی خواب بود از خستگی! نیشخند اخه شب قبلش از هیجان بیدار بودیم

رفتم بالا سرش آروم گفتم :بابای وندا بیدار شو بریم

با تعجب چشماشو باز کردو گفت:واقعا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

قلب

دیگه منو بابا از خوشحالی داشتیم بال در میادردیم

هم من هم بابا امید برامون فرقی نمیکرد دختر یا پسر،هر دوشو دوست داشتیم ،اما به قول بابا یه پله بالاتر دوست داریم دختر بشه چشمک

من اسمتو از 4 سال قبلش انتخاب کرده بودم اما اسم پسر هنوز نداشتیم 

تا رفتیم سوار ماشین شدیم من اول به مامان فرزانه زنگ زدمو گفتم که دخملی خجالت

بعدم بابا زنگ زد به مامان فیروزه

خلاصه به همه خبر دادییییییییممممممممم خجالت

همه خوشحااااااااااااااااااااااااااال هورا 

اینم اولین عکس صورت خوشگلت مامانی ماچ

عکس سمت چپ داری شصتتو میخوری ، اون یکیم یه خنده ی خوشگل برا مامانی کردی قلبماچ

١٢ آذر ٩٢
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام
11 آذر 92 14:14
غزاله جونم یه عالمه تبریک اولیش برای قدم نی نی نازت دخملی خوشملمون دومیش برا تولدت که ازش گذشته سومیش هم برا وبلاگت عزیزم انشالا همیشه حرفای خوب خوب داشته باشی بزنی عزیزم
غزاله
پاسخ
مرسی الهام جونم
هلنا
11 آذر 92 16:26
سلام گل خانوم مبارک خودت و وندا جون باشه وبلاگ خوشگلت انشالا همیشه شاد شاد بنویسی
غزاله
پاسخ
مرسی عزیزیم