ونداوندا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

وندا عسل مامان و بابا

پایان ماه هشت

1392/12/7 12:40
نویسنده : غزاله
167 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم الان 8 ماهه که تو دلم هستی قلب

دیگه چیزی نمونده که بیای تو بغلم عشق مامانی ماچ

دکتر تاریخ زمینی شدنتو 2 فروردین زده البته انتخاب دیگه ای نداشتم چون فرداش میخواد بره مسافرت اما تاریخش درسته فوقش 2 روز بیشتر میموندی تو شکمم که بهتر اینجوری زودتر میای پیشمون قلبقلب

وندا جونم منو بابا امید 7 سال و 2 ماه پیش با هم نامزد شدیمو از اون موقع روز به روز عشقمون بیشتر شده ولی از وقتی که تو اومدی تو شکم مامانی دوست داشتنمون هزاران برابر شده ماچ

قربون وجودت برم که هنوز نیومد زندگیمونو شیرین تر کردی . تازه وفتی بیای دیگه چی میییییییییییشه خجالتقلب

سال 93 از خدا بهترین و شیرین ترین و دوست داشتنی ترین عیدی رو میگیریم فرشتهفرشتهقلب

از الان روز شماری رو شروع میکنم لبخند

عشق مامانی 24 روز دیگه زمینی میشه و میاد تو بغل مامان غزاله و بابا امید بغلقلب

عااااااااااااشقتم من ........................

بوووووووووووووووووووووووووووس تا آخر جهااااااااااااااااااااااااااااااان ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حدیث
8 اسفند 92 23:37
قربون اسم قشنگش برای دیدنش لحظه شماری میکنم, راستی غزاله جون گل گاو زبون تو ماه اخر خیلی خوبه ارومت میکنه گلم
غزاله
پاسخ
فدات شم عزیزم خاله ی مهربون ایشالا 18 روز دیگه زمینی میشم چشم میخورممممم
الهه مامان مبین
9 اسفند 92 22:34
آخیییییییییییییییییی دوست خوبم . خیلی برات خوشحالم که داری مامان میشی . زیباترین حس دنیا رو به زودی تجربه میکنی . امیدوارم که همیشه سلامت باشی و صحیح و سالم زایمانت رو انجام بدی . ما دوستون داریم .
غزاله
پاسخ
قربونت برم مهربوووونم ایشالااا کلی هیجااان دارم ما هم دوستون داریم کلیاااااااااااا