ونداوندا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

وندا عسل مامان و بابا

شمارش معکووووس

1392/12/22 13:25
نویسنده : غزاله
284 بازدید
اشتراک گذاری

وندای عزیزم دیگه چیزی نمونده که بیای بغلم قلب

9 روز دیگه این موقع به سلامتی به دنیا اومدیو رویاهای من به واقعیت تبدیل میشه خجالت

دخملی یعنی چه شکلی هستی؟؟؟ زبان نمیدونی چه هیجانی دارم برای دیدنتااااااااا بغل

جیگرت برم که الان داری سکسکه میکنی چشمک

عاشقتم مامانی عجله نداشته باشیااااا تا 2 فروردین تو دل مامانی بمون تا حسابی تپل مپل بشی قربووووونت بشم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مانی جون
22 اسفند 92 14:07
ای جونمممممممم خیلی لحظه های شیرینه هر چند نی نی من یکم با عجله اومد و مارو نگران کرد.. به امید خدا نینی شمام صحیح سالم میاد تو اغوش مامان باباش به دوست کوچولوت مانی هم سر بزن عزیزم خوشحال میشه مانی جونم
غزاله
پاسخ
منم همش ميگم نكنه وندا زود بياد اميدوارم اين همه صبر كرده ٩ روزه ديگه هم صبر كنه! آخه گناه هم داره برا چند روز ٩٢ بشه مرسى عزيزمممم حتما ميايم الان مانى جونو ميبينيم
مامان امیرحسین جونی
22 اسفند 92 16:03
آخی نازی انقدر شیرینه مخصوصا این روزای آخر آدم دیگه طاقتش تموم میشه زودی نی نی شو ببینه ولی دلت برای این روزا خیلی تنگ میشه مامانی ایشاالله به راحتی زایمان کنی و دخمل نازت صحیح و سالم سر بخوره تو بغلت
غزاله
پاسخ
من از الان حسش ميكنم كه دلم تنگ ميشه برا بارداريم، تكوناش، شكمم فكر كنم زودى بايد يه نى نى ديگه بيارم مرسى عزيزم اميدواارم
الهام
22 اسفند 92 20:08
عزیززززززم وندا خانوووووومی.
غزاله
پاسخ
الهه مامان مبین
23 اسفند 92 14:21
عزیزم امیدوارم به سلامتی دنیا بیای خوشگل خاله .
غزاله
پاسخ