ونداوندا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

وندا عسل مامان و بابا

مامان تنبل

1392/11/18 2:22
نویسنده : غزاله
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی قربونت برم ببخشید که من انقدر تنبل شدم این همه وقت گذشته و سر نزدم ناراحت

الان یه مدته که همش خوابم اما خوب میخوام انرژی داشته باشم  برای وقتی که میخوای بیای بغل مامان خجالت

این مدت خیلی زود گذشت و شما 6 هفته و 3 روز  دیگه میای تو بغلم االبته اگه عجله نداشته باشی قلب

تاریخ زایمانم 2 فروردین شده من برا دیدن عشقم لحظه شماری میکنم ماچ

راستی 5 بهمن رفتم سونو و شما 29 هفته و 2 روزت بودو 1300 گرم بودی و با اینکه نگران وزنت بودم و همه میگفتن شکمم کوچیکه اما عشق مامان خیلی هم وزنش خوب  بووووود قلب

 

١٦ بهمن ٩٢
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حدیث
19 بهمن 92 23:28
سلام دوست خوبم من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم امیدوارم دخملت سلامت بیاد بغلت
غزاله
پاسخ
ممنون حديث عزيز ايشالا