ونداوندا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

وندا عسل مامان و بابا

یک ماه با وندا جونی

1393/1/25 0:14
نویسنده : غزاله
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم این عکسا از روزای اولته تا 3 هفتگیت که تو هر کدوم یه شکلی هستی زبان من خودم هنوز نفهمیدم دخملم شکل کی شده چشمک

یه روز میشی بابا امید یه روز شکل خودم یه روز کپی خاله نگین ماچ

اینجا 3 روزته و عمو آرمین ازت عکس گرفته

اولین 13 به در وندا در 17 روزگیش

مامان 18 روزت که بود برای اولین بار رفتیم رستوران مهمون مامان فرزانه . اولین کالسکه سواریتم کردی قلب

میبینی چه دخمل خوبی هستی؟ همش خواب بودی قلبماچ

من قربون این نگاهت برم ماچ

جوجه ی ماماااااااااااااااان که اینجا شکل بچگیا خاله نگین شدی ماچ

پاهاشو ببین قلبقلبقلب

 

اینا هم یه سری عکس که همش خوااااااابی گل مامااااااااااااااان قلبماچ

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حدیث
27 فروردین 93 12:36
غزاله جون وندا وقتی خوابه شبیه خودته وقتیم که بیداره شبیه باباشه چه دختر منصفیه این وندا جیگر
غزاله
پاسخ
وااااای دقیقا منم به همین نتیجه رسیدم!!! حالا چند روزه صبح ها با چشم باز شکل منه اما شبا شکل امید!!! خخخخ
الهه مامان مبین
28 فروردین 93 13:25
اییییییییییی جونم چقدر عکسا و پستای جدید چقدر خوشگلند دوست جونی من
غزاله
پاسخ
قربونت عزیزم