ونداوندا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

وندا عسل مامان و بابا

عکسای وندا

1393/1/6 12:07
نویسنده : غزاله
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم . عشقم . همه ی وجووووووودم . من اصلا فکر نمیکردم که مامان شدن انقدر لذت داشته باشه قلب به خصووووص دختر خوشگلو آرومی مثل تو بغل

من یه سری عکساتو میذارم اما هنوز وقت نمیکنم از این چند روز بنویسم

دوست دارم ماماااااااااااانی ماچماچماچ

3 روزگیته اینجا که به خاطر زردیت تو دستگاه بودی

 

 

4 روزگیه فرشته ی مامان 

اینجا بعد از سال تحویله . اینم سبزه ی خوشگلت که مثل خودتم کووووچولوه قلب

هر چه قدرم نگات کنم سیر نمیشم قلب

اینجا از خستگی خوابم برده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حدیث
6 فروردین 93 14:46
ای جووووووونم من فدای این دختر دلبر بشم چقدر نانازه. واقعا مشخصه خیلی خسته ای عزیزم ولی همش شیرینه. چهره ی خودتم خیلی دلنشینه گلم
غزاله
پاسخ
آره خستم اما واقعا شيرينه ممنون حديث جونم
الهه مامان مبین
6 فروردین 93 18:44
ای جونم خاله ... الهی بگردم مامانی خسته شده خدا کمک میکنه دوستم این روزا زود زود میگذره . من موقعی که مبینم رو دنیا آوردم حسرت 1 ساعت خواب کامل بودم . ولی حالا خدا رو شکر دیگه داره خوابم شب تا صبح میشه ...
غزاله
پاسخ
مرسى عزيزم من خيلى خوشحالم همين كه وندا سالمه برام كافيه اينا هم ميگذره راست ميگى مگه تا الان خوابش كم بوده؟؟!!
سنا
19 فروردین 93 11:26
ای جوووووون خدا حفظش کنه
غزاله
پاسخ
ممنون عزیزم